صبا باتری

با صباباتری آشنا شوید

شرکت توسعه منابع انرژی توان همان شرکت باتریسازی نیرو است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صباباتری می‌شناسند. این شرکت با برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی مبتنی بر فناوری‌های روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای کشور به حوزه انرژی و نهاد معتبر و تاثیرگذار در حوزه باتری می‌باشد که در طرحهای اولویت دار ملی با سایر سازمان‌ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می‌نماید.
حوزه فعالیت شرکت توسعه منابع انرژی توان به طور خلاصه شامل تحقیق، طراحی و توسعه سامانه‌های تولید انرژی، سیستم‌های ذخیره ساز و خدمات مدیریت مصرف انرژی می‌باشد. این شرکت با چندین دفتر طراحی و مراکز توسعه فناوری و دفتر مطالعات و آینده پژوهی با برخورداری از متخصصین مجرب کشور، پاسخگوی نیازها و انتظارات مشتریان می‌باشد.

برندهای باتری صبا باتری

مجموعه صباباتری دارای بیش از 30 برند باتری می باشد که تمامی آنها از یک کیفیت برخوردارند . و این تنوع برند جنبه تبلیغاتی و کسب بیشتر سهم بازار را دارد. از تمامی برندهای صباباتری برند واریان شناخته ترین آنها در بازار می باشد.

توجه داشتید قیمت همه برند ها یکسان می باشد. بنابراین تحت تاثیر تبلیغات افراد سودجو قرار نگیرید.

مجموعه پارسیان باتری آماده ارائه خدمات امداد باتری در کلانشهر تهران بصورت شبانه روزی در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل می باشد. خدمات این مجموعه شامل مشاوره تخصصی رایگان ، ارسال و نصب رایگان باتری خودرو ، بررسی سیستم برقی خودرو و ارائه کارت گارانتی اصل محصولات می باشد. پرداخت در محل بعد تمامی خدمات و دریافت کارت گارانتی صورت می گیرد. تاریخ تولید باتری ها جدید و بروز می باشد و روی بدنه باتری درج شده است.

مدل راین

فهرست
مشاوره رایگان 02188400602